There was an error in this gadget

Wednesday, 1 February 2012

contohi mcm dia

                                                 Nie kawan aq iaitu nama ahmad alip
                                 dia ni baik sgt boleh buat kwn walaupun aq xde kwn lelaki.. dia boleh jadi kwn..saat aq kenal dia,dia selalu cerita masalah dia,n aq slalu cerita masalah aq kat dia...nasib baik lha dia sudi mendengar masalah aq  walaupun aq ada kwn yg selalu disisi aq,aq sanggup ceritakan kat dia .dia ni budak semenyih, kuala lumpur..tapi aq rase mcm dia abg aq je..haha..nsem kan dia...  jgn dekat dah berpunya lha...haaha..haha..tengok gaya letih dia tu..lawak2..






No comments:

Post a Comment