There was an error in this gadget

Tuesday, 14 February 2012

AQ GADUH DGN BUDAK TU

 14/2/2012 aq xboleh tumpukan perhatian untuk belajar..sbb family aq dman kecuali aq n ayah..ada sowang budak kelas aq dia hina aq...n then..aq tnya dia kenapa buat aq cm tu..selama ni aq xkacau korang..tapi kau sibuk jge tepi kain owg...n then ko r_ _ _aq..lalu aq tamapal ko..secara xsengaja aq ckp ko ni syaitan...saat tu aq stress sgt..aq rase aq dah xde maruah agy...hmm..n then kwn aq pujuk aq..supaya aq g report kat cikgu (mama) dan mase tu aq terang kan semua...tapi jantan uh..xmengaku..lepas aq balik umah..mak aq tnya kenapa muke pucat  mcm owg lps menangis n knp bibir berdrh..mase tu aq cerita kat mak aq smbil menangis...lalu mak aq cm nk mrh..ph2 lepas tolong aq yg dmam.mak mnx aq g teman akk g kecemasan...pah tu mak cll ayah..n mak ckp kat ayah pasai aq kene..r_ _ _..lalu ayah ckp kat aq.okey nt esok ayah dtg skolah..biar kenal ayah mcm mne..dia xkenal ayah mcm mne..pndai pgg anak dara owg...n terkejut bila ayah ckp nk g jumpa bdk tu...aq rase xtenang..rase cm maruah aq jatuh...rase nk bunuh dri je...uhmm...setakat ni lha dlu aq  ckp..aq xtahan dgn tanggisan aq... aq xtenang skrg ni..

No comments:

Post a Comment