There was an error in this gadget

Thursday, 23 February 2012

:::inI adalah KERANA YOKBORAK!!!:::


takutnye tgk title entry ni..huhuPhotobucket




Sebenarnya nak bagitau kawan2..eira kne tag lagi.. aiyokPhotobucket


apa2pun.. thanks yokborakyokborak.. Award ni sgt dihargai..hehe

Emm..Award best!! & gile-gile ni nak bagi kat siapa pulak ye??jeng.. jeng.. jengPhotobucket


Minta maaf lah ye kepada sesiapa yang tidak menerima tagged ni kerana syarat hanya 4 orang sahaja.
lain kali, kalu ada org bg eira award lagi, eira agih2kn sama rata yaPhotobucket
Photobucket Image Hosting




rakan2 yang lain jangan sedih2 ya..
ada masa nanti eira add anda pula:)Photobucket Image Hosting
key da.. selamat berpuasa.. sayang semuaPhotobucket Image Hosting 

nak cerita apa hari ni ye?
panda

takde idealahhihi..

 okeylah.. tu jelah setakat hari ini.. ada kelapangan kita jumpa lagi yaPhotobucket

No comments:

Post a Comment