There was an error in this gadget

Saturday, 22 September 2012

KESEDIHAN UNTUK MENJALANI DUGAAN

Assalamualaikum...

hai kawan..sekarang aku xtahu nk kata cam ner lagi hidup ku terumbang-ambing..apa lha nak jadi dgn hidup aq ni ..aq rasa sedih sbb kaki aq mengambil masa untuk berjalan seperti orang lain..kenapa dugaan ni jatuh pada aq...mungkin banyak slh aq..aq redha apa terjadi pada ku..tapi aq xleh tengok keluarga ku bersusah payah menolong aq n sedih sedangkan aq macam ni..hari isnin aq kne masuk wad n operate pd hari selasa ..aq takut sangat...tapi family n bf aq telah beri semangat tapi aq xyakin..makin hari nak dekat makin aq sedih..aq kesian tengok family aq..ayah terpaksa hantar aq,mak,n kakak lepas tu ayah aq terpaksa cuti samalah dgn abg dan kakak terpaksa ambek cuti...hari selasa operate aq dgn kakak naik ambulans manakala ayah n mak terpaksa ikot ambulans dari belakang ke pasir puteh..manakala abg aq kne duk umah sbb tengah hari kne ambek adik aq lagi dua orang..tapi aq takut sgt..kerana aq telah menyusahkan keluarga aq..aq harap ,aq tabah menghadapi semua ni dgn perlahan2..

Ya Allah Ya Tuhan ku kau kuatkan semangat ku berjalani pembedahan ini Ya Allah...Ya Allah Ya Tuhan ku kau selamatkan lah aku dalam pembedahan ini..sesungguhnya Aku memohon kepada mu Ya Allah...
kerana dugaan mu ini sungguh besar Ya Allah..Ya Allah Ya Tuhan ku kamu lindungi keluarga aku daripada sedih..rabbana atina fiddunia  Assanahtan waqina azabannar..amin..

















Thursday, 6 September 2012

islam
MAY ALLAH BLESS YOU
                                                                                                                            


    


                                                                                                                                                                                                   

Monday, 3 September 2012

Rahsia kita berdua..




p/s : manusia ni ada macam-macam kerenah, habits, behavior and so on. i wonder macam mana lagi la agaknya kerenah dia yang aku kena tahan dan sabar?? hurmmm...

Sunday, 2 September 2012

"saya kenal sayang saya"

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

"Aku lagi kenal dia"

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

"sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya"
"sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua"

Awak Dan Saya


Assalamualaikum wbt.

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama

"Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?"
"Apa kau buta, apa kau pura-pura suka"

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"Tapi dia nangis tonton cerita Korea"
"Dia mungkin keras bila bersuara"
"Tapi dia jelas, jujur apa adanya"

:: SaYa DaN AwaK (“,)(“,) ::


…… saya (“,) dan awak (“,) ….
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Saya : nape awak sedih je ni?awak xnak share ngn saya?
Awak : saya xlayak jadi kawan awak.. :-(
Saya : lorrrr…saya ada wt audition sape layak ke x ker??xde kan??
Awak : saya xde bila awak sakit…
Saya : sekarang saya dh ok…
Awak :  saya xrespon pun pe awk cakap…
Saya : saya dah cuba faham keadaan awk masa tu..skrg dh ok..saya xmarah awk..
Awak : saya xfaham awak…
Saya : xderla, awak la yg faham saya..
Awak : saya xdapat penuhi keinginan awak..
Saya : awak,saya xpernah mintak pe2 pun..saya pernah cakap kan, kalau keinginan dan kemahuan saya buat awak rasa tertekan, saya org pertama akan mati kan semua rasa tu…..ingat tak??
Awak : ingat…tapi saya rasa xberguna jer!!
Saya : haaaippp, jgn la ckp yang ngarut2 macam tu
Awak : ieee,saya tau awak!!!
Saya : mana mungkin awak xberguna sedangkan awak dh menduduki hati dan jiwa saya?
Awak : tapi…….
Saya : xde tapi2 nye….awk sahabat saya…saya syg awak..tu je yg awak kena tau….
Awak : tapi tu yg saya rasa, pe yang terlintas dalam kepala saya!!!
Saya : tak semua pe yang awak rasa tu tepat!!!saya xnak awk fikir terlalu jauh sedangkan setiap masa saya ada untuk awak…dalam setiap langkah awak, supaya bila awak jatuh, saya ada untuk sambut awak…
Awak : awak…. :-(
Saya : awak jangan sedih2 lagi key…saya kan ada ni..sentiasa ada…saya xpernah sesekali rasa menyesal bersahabat dengan awak, saya xpernah rasa awak menyusahkan saya, saya xpernah rasa awak xlayak jadi sahabat saya….saya mintak maaf kalau saya buat awak rasa macam tu….
Awak : terima kasih awak…so saya layak la ni jadi kawan awak??
Saya : ye awak..layak..layak sesangat….awak jgn fikir bukan2 lagi..saya xsuka…
Awak : baek la awak…
Saya : awak…senyum la…. :-)
Awak : ye awak :-)
Saya : awak hepi?
Awak : ye saya hepiiiii..terima kasih awak :-)
Saya : saya pun…terima kasih gak awak :-)
Awak : kita kawan?? :-)
Saya : yerrr….InsyaAllah…..untuk selamanya……. :-)
* kita bersama  (“,)(“,) …….End
~on behalf my soul ~

GAMBAR DIA YANG HENSEM

ASSALAMUALAIKUM
cube tengok gambar ni..kelakar muke cam duit raya je kan...hehe..awk ..saya sayang kat awk sgt2...susah saya nk tinggalkan awk...hari tu saya kenekan awk pun mcm da nk nges kan..tapi saya bimbang sgt2...bila saya bergurau cm tu..tapi steady je..haha...xpe nasib baik zana ada kan...lau xabis awk mengeluarkan air mata awk tu an..awk ,saya suke tengok gambar ni awk senyum je...hehehe..

saya lihat awk disana,saya ingin mendekati awk.....saya cuba untuk menghampiri awk..tapi saya sebegini menepuh dugaan yang paling besar...bila awk senyum cm gambar ni...hati saya xmenentu....kadang2 hati saya bertanya adakah awk sayang saya??adakah awk akan jaga saya??? semalam awk ckp kat saya yang awk rasa bersalah...tapi saya memang xtau apa salah awk...


awk thanks sebab xtau nak ucap mcm mana lagi..awk tetap sayang saya walaupun saya mcm ni kan... saya dah xmcm awk okey.... i not perfect awk...tapi semua ni takdir Allah S.W.T kan saya hanya mampu berdoa je lha....saya xtau kenapa saya yang kena....ni pengajaran bagi saya kot...awk saya sayang awk sangat2....saya akan akan tunggu awk....dah banyak awk korban untuk saya...lagi2 masa ulang tahun kelahiran saya...


awak..hari jadi awk hampir da kan?? tinggal lagi 8 hari lagi je kan....saya ingt lau xde pape memang saya jumpa awk tau x...tapi dah nk jadi mcm ni kan...awk..i love you so much...haha....miss u dear..hehe....sedih xpe lagi..nges un xpe lagi..hahaha


i love you

i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you


I LOVE YOU LUQMAN HAQIM <3  <3
                          <3