There was an error in this gadget

Tuesday, 4 December 2012

Bagi Ler Eira Gelak...

Nak Tahu x rahsia eira untuk eira happy iaitu bagi arnab seekor ataupun usik eira dgn perkara kelakar..hehe... eh2 korang jangan lah bagi arnab eira gurau je la...oii bagi senyuman untuk eira lha..hehe..
eh manja pulak...ntah lha bagi2 pape je asalkan eira happy tapi janji jangan bg dgn pemberian seperti duit or makanan yang berkaitan dgn duit or pembelian lha..ulang ayat sama xpe kan xtau nak cakap apa...hha...hurey.. eira dapat suke hari ini tengok binatang yang eira takut tu kerja eira..ahhaah...nasib baik ada sepupu yang pegang dia... said cousin'' eira penakut kucing'' eh takut kucing biar lha...sbb eira xsuke...seorang lagi adik cousin eira pegang cacing..cabut larii la apa lagi kan..lau ada kereta kat jalan un eira sanggup di langgar daripada eira tengok atau orang kacau eira dgn benda tu....tapi ustazah eira ckp milo dia buat dgn cacing....eira  rase ntah lha pelik...urm korang leh x tolong happy kan eira...hahaha....gelak eira dalam sedih ni,...wat lha cam ner un asalkan eira happy..tul x???hehe..

No comments:

Post a Comment