There was an error in this gadget

Tuesday, 4 December 2012

HATY BIMBANG

KENAPA eira asyik pengsan je..?? pelik ..eira sekarang bertambah lemah xley wat benda2 berat cikit je...tapi orang cakap dgn cara macam ni kte ingat sal ajal maut...bagi sy ye..tapi ini dugaan tau...
(taip sambil baring sementara itu mata tengok tv telinga dengar tu dia)..kakak saya dah bgtau akim sy pengsan buatkan dia risau ada lha...urm habis kawan ku tahu cm ner nak cakap eira xpengsan(cam ner nak bohong or sorok sal hal ni..susah dah kan..benda yang kte sembunyikan orang dah tahu..redha je lha...eira un xtahu nak wat pe..duk diam orang tanya jawab ntah lagi bagus kan hee..makasih..

No comments:

Post a Comment