There was an error in this gadget

Sunday, 2 December 2012

luka yang sedih datang lagi

assalamualaikum..Ya Allah eira xtahu macam mana naak hilangkan sedih...tadi akim dah mintak putus dgn eira..mula2 eira dapat terima tapi skrg eira xleh terima ...tapi eira dgn dia mmg xleh terima jgk..macam mana nak buat ni.....eira pening memikirkan ..pagi 1  disember pun eira lansung xtidur sampai lha eira pengsan tapi apakah daya eira...eira xmau sedih ..tapi eira syg kan akim...akim un syg eira tapi kteorang terpaksa lalui benda ni...tapi eira xtau sape leh tolong pulihkan hubungan ni..eira dah xsanggup..lagipun eira ni jenis lemah susah lha cikit..skrg un eira mudah terasa n xtau adik un selalu kne marah dgn eira lau dia degil..tapi eira xpernah nk marah sampai kuat2...eira skrg un kuat pengsan n kuat demam..hari tu demam un eira langsung kurang bercakap n asyik nk pengsan je....lau macam ni lha jadi nya eira terpaksa sabar dgn tabah..dia dah xnk lagi pengsan n kapel dgn org lain ....eira lau boleh nak cepat2 je umur 24 cepat lha leh kahwen daripada kapel..ish apa eira fikir ni...ooppss...eira nak tenang kan dri..bayang kan orang kamu cinta terpaksa lalui benda ni...rasa cam xsanggupkan...walaupun eira sedih ..eira terpaksa senyum ..percaya lha lelaki  terakhir dgn kapel dgn akim kali ni eira xkan dah cari orang lain...cukup eira disakiti..sekarang eira dah kurang percaya kat lelaki lagi kalau perangai seseorang asyik bohong dgn kata2...eira xkata kat sape2 tapi pandangan eira je ni... bye2...

No comments:

Post a Comment