Tuesday 4 December 2012

KaTA tak Perlu SENYUM makan pENAMPAR

setiap perkara yang berlaku xmesti nya masalah itu selesai dengan sendri...kite harus kuat menghadapi nya kerana ini cubaan yang akan berlaku pada suatu hari nanti...itu kata orang sakit dahulu sebelum kita sakiti orang..perh ayat terbalik bia lha mls nak padam..kini ku merasa apa yang ku alami..tapi sejujur nya aku sayang dia...kalau aku xsayang dah lama aq tinggal kan..tapi aku xtahu nak menyatakan macam mana nak pulihkan hubungan yang sudah gelap ..kesakitan aku alami seperti aku patah semangat..selama ini sudah banyak aku korban kan tapi langsung tak dihargai..langsung seseorang tu tidak semaikan...harapan aku selama ini terus hancur berkecai bkn hantu kapcai ya..tapi ya sudahlha aku mahu pegang prinsip aku..sudah cukup kau sakitkan aku..hubungan kau dgn aku tidak pernah sebegini tapi sekarang HANCUR ..kamu xtahu perasaan aku..(sedih cam katak kau tahu x),.umur aku semakin meningkat biar lha aku memikirkan hidup dan mati aku saja..kata sains semakin meningkat umur semakin ingat mati..ini cobaan aku alami..hidup tidak tenteram yang ku alami... so ku akan cari keinsafan yang ada lagi pada dri ku...


p/s ayat hari ini kejam sangat.. 

No comments:

Post a Comment