There was an error in this gadget

Tuesday, 4 December 2012

KeJuJuRaN InI BErLakU !!!

assalamualaikum.. eira sayang kat haqim sangat2 tapi perlu ke eira berpisah dgn dia..sedangkan eira syg dia..tapi akim lebih syg kan orang yang dia hampir2 bercinta..hati eira hancur sekarang..Ya Allah jika eira boleh lepaskan dia eira rela daripada disakiti kerana dia mempunyai hati pada orang lain..Ya Allah jika eira lepaskan dia tutupkan lha aty eira kepada sesiapa je(lelaki bkn ada kaitan) kecuali calon suami eira..eira sekarang tak mampu berpegang pada janji manusia KERANA SUDAH BANYAK HATI EIRA TERLUKA...eira paling xsuke orang terima eira kerana nak permainkan,nak suke2,nak ambek kesempatan ,merosakkan maruah orang..eira nak orang berfikiran waras..eira tahu umur eira masih mudah tapi eira apakah daya nak cintakan seseorang tu tapi asyik kite yang kene dlu..sebab tu eira xmudah percayakan lelaki..kerana lelaki macam2 kata2 manis dia..eh xcakap lelaki perempuan pun ada kan.ingt lha dunia ini sementara je..ajal maut kite Allah akan tarik bila2 masa je..sebab tu eira xpernah buat jahat dgn orang walaupun orang tu selalu wat jahat dgn eira..memang ramai kata eira penyanyang ,berani,tabah,suke tolong orang dalam kesusahan sehingga duit eira bagi kat orang sampai eira lansung xmakan..tapi eira buat ni kerana Allah..sama lha dgn bf or ex2 eira..eira bagi to4 tu sbb tu hadiah eira..nak cakap sedekah xley sbb eira xniat sedekah..kerana sedekah untuk orang yang tak mampu..tapi eira xnak ex or bf eira ungkit sal krdt ke apa2 je..kerana eira buat secara aty yang ikhlas..bukan kerana ungkit.. satu lagi MAAF..eira xpernah xmaafkan orang..apa org buat maafkan je walaupun perangai dia kejam..sakit walau macam mana pun asalkan xjatuh maruah or aib kan sal eira..tu je.. 
setakat ini lha eira nak makan keropok..hehe.. 

salam..

No comments:

Post a Comment