There was an error in this gadget

Wednesday, 6 June 2012

KALI PERTAMA JUMPA AWK

semalam g pantai jumpa dgn dia..tapi hati ckp mcm dia nak maen kan saya je..redha je lha..xtau lha tiba ckp "AWK,,SAYA SAYANG AWK"ntah pape lha..apa lha agaknya rahsia dia..lau tnya selalu tukar topik lain..xpe lha mungkin kte xsesuai kot..aishh mengarut je ni..awk ,,saya bimbang sgt masa awk nak balik..ala dari hospital lha jauh sgtkan..hihi..sebelum tu saya nk  tnya best x kne lempang dgn sy...sy dah xtau dgn awk..Awak boleh ckp 'SECRET" saya pun boleh tau..nt saya akan ckp kat awk laen kali"awk2 secret"senang je an..awk kelakar lha..cube tengok gmbr baru blik jumpa dia..pelik haha..











hihi..buat muke hodoh2 dan kelakar..ish budak ni an..asyik berkepit dgn kite je..:P

No comments:

Post a Comment