There was an error in this gadget

Thursday, 7 June 2012

TETIBA RASE SEDIH

assalamualaikum..
 kelmarin 7/6/2011 sy nk pergi rumah kwn sy dgn my mom..tapi xjadi..sbb nya hujan..n sy ingt nk dtg ptg esok..tapi kwn sy anta mcj kat sy pagi td dia ckp"kyrah sy xg skolah kot sbb mama(arwah)meninggal subuh td"..sy terus g kat dapur ckp kat my mom sy..my mom sy ckp mungkin ada sesuatu sebaliknya sebab kita nk keluar g rumah dia tetiba hujan..sy pun terus g kat luar tamu ckp dkt ayah..ayah n my mom pun ckp siap2 lha kita g rumah dia..sy masuk bilik terus sy nges..n sy telifon kat kwn sy tanya dia"ain ada anta mcj x'?"tp kwn sy ckp x..lama kelamaan nk ckp>>> sy pun terus terang ckp sal ni..saya harap keluarganya banyakkan bersabar..yang sudah pergi tu biarlah pergi..kerana Allah lebih sayang kan Nya..yang masih hidup teruskan hidup..cuma satu je yang perlu kita ingat hidup,mati kita Allah yang tentukan..
awk kan masih ada sy kan..ap2 pun terjadi saya tetap syg awk..awk dah mcm adik beradik sy dah..sabar ye kwn..

No comments:

Post a Comment