Sunday 1 April 2012

kenapa senang sangat sayang dan jatuh cinta dengan seseorang..


assalamualikum...
hye!!..aishh..entry kali ni agak sensitif la pulak kan..cam pelik je rase post entry camni..huu..Jiwa kacau la!!..kenapa eyh terlalu senang untuk menyanyangi n jatuh cinta dengan seseorang!!..sebenarnya entry ni ditujukan kepada aku kot..ermmmm...

ntahla, sejak 2 menjak ni jiwa sangat la terkacau...xtau la kenapa...u all rasa kenapa eyh??..sebab aku ni da jatuh cinta dengan seseorang ker??...ermmm...actually nak meluahkan rase hati ni yang agak kacau bilau dan huru hara...xtau nak luahkan kat sape..so aku rasa nak luahkan kat blog ni..xpela biarlah korang tau yang aku ni sekarang tengah jiwa kacau..huk2...sebenarnya xde la pe sangat..that is not a big problem kan..tapi feel benda ni agak berat kalau aku juz pendam rase hati ni..:(...ececece...

ermm...some1 tell me tht... y u worrying bout some1 who neva care bout u...y u wn waste ur tears 4 some1 who doesn't deserve it... y u wn tied up ur heart for some1 who doesn't want u more .. let it unbend.. so at least u can c de true meaning of being loved by some1 and being appreciated....betol x??kenapalah kita risaukan orang tu if orang tu xpenah nak ambil berat pon pasal kita...n kenapa kita nak mengingati orang tu n orang tu xpernah nak ingat kita langsung dan xpernah nak menghargainya....:( ..biarla aku je yang tau sape orang tu...

ermm..sekarang ni aku da merasai kepahitannya...tapi benda ni memang selalu terjadi kat aku..because setiap kali aku menyayangi seseorang n mula jatuh cinta mesti xpernah nak betol di hargai..huuu...maybe aku dah salah pilih orang kot??..sedih x??agak sedih kan..xyah sedih2 tau..big girls dont cry kan..:)..n aku selalu ingat pe yang arwah abah aku cakap.."biarlah orang yang sayang kita,jangan biarkan kita terlalu menyayangi seseorang"..pedih tau kalau kita rasa benda ni sorang2...

epi je muke tu..tapi dalam hati sape yang tahu..ish2...:(
so the moral of the story,jangan lah kita terlalu senang sangat untuk sayang dan jatuh cinta pada seseorang..if orang yang kita sayang tu xpernah sayang kita x ke malu n sakit hati rasa macam duri yang tajam menusuk hati yang suci ni..ahakz....aku percaya setiap jodoh tu dah ditetapkan oleh ALLAH..kita hanya perlu berusaha dan tawakal...aku juga harap mendapat jodoh yang betol2 menyayangi aku dengan sepenuh hati...kan2...bestyer if dapat boyfriend macam orang korea...hahha..memilih kau nok...muahahha...:)

No comments:

Post a Comment