There was an error in this gadget

Saturday, 22 September 2012

KESEDIHAN UNTUK MENJALANI DUGAAN

Assalamualaikum...

hai kawan..sekarang aku xtahu nk kata cam ner lagi hidup ku terumbang-ambing..apa lha nak jadi dgn hidup aq ni ..aq rasa sedih sbb kaki aq mengambil masa untuk berjalan seperti orang lain..kenapa dugaan ni jatuh pada aq...mungkin banyak slh aq..aq redha apa terjadi pada ku..tapi aq xleh tengok keluarga ku bersusah payah menolong aq n sedih sedangkan aq macam ni..hari isnin aq kne masuk wad n operate pd hari selasa ..aq takut sangat...tapi family n bf aq telah beri semangat tapi aq xyakin..makin hari nak dekat makin aq sedih..aq kesian tengok family aq..ayah terpaksa hantar aq,mak,n kakak lepas tu ayah aq terpaksa cuti samalah dgn abg dan kakak terpaksa ambek cuti...hari selasa operate aq dgn kakak naik ambulans manakala ayah n mak terpaksa ikot ambulans dari belakang ke pasir puteh..manakala abg aq kne duk umah sbb tengah hari kne ambek adik aq lagi dua orang..tapi aq takut sgt..kerana aq telah menyusahkan keluarga aq..aq harap ,aq tabah menghadapi semua ni dgn perlahan2..

Ya Allah Ya Tuhan ku kau kuatkan semangat ku berjalani pembedahan ini Ya Allah...Ya Allah Ya Tuhan ku kau selamatkan lah aku dalam pembedahan ini..sesungguhnya Aku memohon kepada mu Ya Allah...
kerana dugaan mu ini sungguh besar Ya Allah..Ya Allah Ya Tuhan ku kamu lindungi keluarga aku daripada sedih..rabbana atina fiddunia  Assanahtan waqina azabannar..amin..

















No comments:

Post a Comment