There was an error in this gadget

Sunday, 2 September 2012

GAMBAR DIA YANG HENSEM

ASSALAMUALAIKUM
cube tengok gambar ni..kelakar muke cam duit raya je kan...hehe..awk ..saya sayang kat awk sgt2...susah saya nk tinggalkan awk...hari tu saya kenekan awk pun mcm da nk nges kan..tapi saya bimbang sgt2...bila saya bergurau cm tu..tapi steady je..haha...xpe nasib baik zana ada kan...lau xabis awk mengeluarkan air mata awk tu an..awk ,saya suke tengok gambar ni awk senyum je...hehehe..

saya lihat awk disana,saya ingin mendekati awk.....saya cuba untuk menghampiri awk..tapi saya sebegini menepuh dugaan yang paling besar...bila awk senyum cm gambar ni...hati saya xmenentu....kadang2 hati saya bertanya adakah awk sayang saya??adakah awk akan jaga saya??? semalam awk ckp kat saya yang awk rasa bersalah...tapi saya memang xtau apa salah awk...


awk thanks sebab xtau nak ucap mcm mana lagi..awk tetap sayang saya walaupun saya mcm ni kan... saya dah xmcm awk okey.... i not perfect awk...tapi semua ni takdir Allah S.W.T kan saya hanya mampu berdoa je lha....saya xtau kenapa saya yang kena....ni pengajaran bagi saya kot...awk saya sayang awk sangat2....saya akan akan tunggu awk....dah banyak awk korban untuk saya...lagi2 masa ulang tahun kelahiran saya...


awak..hari jadi awk hampir da kan?? tinggal lagi 8 hari lagi je kan....saya ingt lau xde pape memang saya jumpa awk tau x...tapi dah nk jadi mcm ni kan...awk..i love you so much...haha....miss u dear..hehe....sedih xpe lagi..nges un xpe lagi..hahaha


i love you

i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you

i love you
i love you
i love you
i love you


I LOVE YOU LUQMAN HAQIM <3  <3
                          <3                          



No comments:

Post a Comment