There was an error in this gadget

Thursday, 21 February 2013

Cinta itu sukar diperoleh..

untuk orang yang saya sayangi ..maaf diriku kalau eira xsempurna..maaf juga kalau eira tak seperti orang lain ..
eira terlalu sayang awak . eira tak nak apa-apa berlaku pada awak ..biar berlaku pada eira .tetapi eira harap perkara yang dingin tu jauh daripada kita ..awak,walaupun saya macam ni saya tetap setia dengan awak ,tak pernah di hati untuk mencari orang lain,saya tetap menunggu awak .dan berharap agar saya selalu berada dengan awk ketika suah & senang .. sesungguh nya hati saya ini masih kuat ,, cuma saya sedih kalau sebab saya awak pulak yang jadi macam-macam ... awak saya ingin menyayangi awk sepenuh hati saya..kekadang saya tak abis fikir kenapa saya sanggup sakitkan hati saya sendiri,,. tapi alhamdulilah saya faham macam mana perasaan lelaki sekarang .serius memang skrg nak cari lelaki yang baik memang susah ..kebanyakkan lelaki terpengaruh dgn ajaran sesat .. awak ..sy xpernah lupa akan masa depan walaupun saya betul2 mencintai awak.. saya tak tau kenapa selama ni saya tak pernah dapat cinta daripada seorang lelaki ..tapi awak,dapat dapat cinta itu,,cinta akan saya pegang erat2.. Allah je lah yang tau betapa hebat cinta itu datang .. saya selalu berdoa setiap kali duk diam2 .. kalau masa nak pergi jejalan2 saya selalu teringat awak dengan arwah datuk n nenek saya.. tapi kemana saya pergi saya selalu lapangkan dengan membaca surah yasin .. awak jangan fikir saya lemah sangat-sangat okay ..saya masih berdaya lagi ..cuma saya nak ambik masa untuk mencari ketenangan ilahi .. sesungguhnya ketenangan itu amat diperlukan time tension . Ya Allah betapa Cinta nya Aku pada dia ..? tapi Alhamdulilah eira xleka pada yang eira gtau ni.. sesungguhnya Allah maha pemurah dan maha penyayang .. Tak salah kalau kite mencintai orang tapi ingat lah kawan2 ..mencintai itu berpada-pada lah .. jangan kita maenkan hati orang ... sesungguhnya Allah balas balik .. eira bersyukur dapat dia,kami sama-sama pegang agama supaya xleka,awak,saya sayang awak .. awak dah banyak ambik berat kat saya kan.. thanks awk.


so,kawan2 setiap kali kamu ada hubungan mesti ada gaduh kan..? itu ujian Allah .. jangan kita putus asa ..jangan kita lemah ,kita seorang wanita yang boleh gagah,pertahankan maruah kita daripada di ambik oleh orang yang bukan BERNAMA suami kita.. kalau ada hubungan jangan lah menipu antara satu sama lain kalau tak macam mana kita nak rasa cinta itu.. cinta yang kita nak dapat oleh seorang lelaki memang susah ..jangan fikir senang.bagi seorang perempuan memang senang nak cinta .. tapi lelaki tak.. cintai yang kita dapat dari Allah memang bermakna ..

korang sampai sini je la saya ada kerja cikit je .. nanti saya post lagi okay .. =)

assalamualaikum . ;)

No comments:

Post a Comment