There was an error in this gadget

Thursday, 19 July 2012

RASA HATI HARI INI

sejujurnya saya cakap mmg saya sayang luqman..walaupun dia tinggal jauh dgn saya..saya akan tetap syg dia..dia segalanya bg saya..thanks syg,,sbb awk jujur dgn saya dan sanggup terima sy kalau saya sakit..awak sesungguhnya saya sayang awk..ap2 pun terjadi saya xkan tinggalkan awk..sy xnk awk jadi mcm ex saya yang penuh dgn perempuan...mulai hari ni biar lha dia..yang penting saya dan awk sudah kembali...saya tak boleh kalau xlihat gambar awk hari2..rasa mcm tinggal jauh sgt2..tapi hari ni amat sedih sbb xdpt tengok gmbr awk..memory abis terformat...saya kalau xtengok gambar awk..saya jadi bimbang sgt2...dah lha sy xde dgn awk..pah tu ntah awk pegi ke mana lha..

No comments:

Post a Comment