Wednesday 25 January 2012

terima kasih atas penghargaan yang diberikan pada ku..

31/12/2011. Semua orang mula mengucapkan selamat tinggal pada tahun 2011. Berat hati aku utk tinggalkan 2011 nie. 


2011 - Permulaan tahun yg agak baik untuk aku. Kami start couple pun awal tahun nie. Ya, setahun yg cukup menggembirakan bagi aku. Tapi kegembiraan tu bukan untuk selamanya ataupun dalam jangka masa yg panjang. berakhir dlm tahun 2011 nie membawa kesedihan yg tak dapat aku gambarkan. Kehilangan orang yg aku sayang. Kembali dalam kehidupan sunyi aku tanpa dia.


Walaupun tak lama, cuma setahun tapi aku tetap bersyukur sebab aku anggap dia adalah anugerah Allah untuk aku. Allah pinjamkan dia kepada aku hnya untuk setahun. Aku harus tabah dan aku juga perlu ingat, daripada Allah kita datang, kepada Allah juga kita kembali. 


Walaupun dia dah takda dlm dunia nie tapi dia tetap ada dalam hati aku. Keinginan utk cari pengganti tu ada tapi rasa sayang aku dekat dia masih lagi kuat. Biarlah aku sendiri utk seketika. Melayan perasaan aku. 


Doa aku utk kesejahteraan dia tak putus-putus. Aku harap dia bahagia di sana.


I tetap sayang dekat u, no matter what. 

No comments:

Post a Comment