Wednesday 25 January 2012

saya syg sgt kat zahin

Lbih kurang hujung bulan july 2010, aku beranikan diri aku utk tegoq dia dkat Facebook. Sebelum nie aku tak brani nk tgoq sbb dia couple dgn budak sis. Lgpun dia tak nmpak mcm sebaya dgn aku, aku tgk mcm pangkat abg jea. So berkenalan lah kami dkat dlm Facebook tu, smpai aku dapat phone number dia. Lepas tu kami pun text. Almost every night jgak laa.n then jadi adik angat n abg angkat.

masa aq kelas tuisyen aq rase kesepian  dalam kehilangan lukman tapi muncul dia dlm hidup aq.... dalam hati aq  bgtau yg aku tetap akan tggu dia utk jd bf aku.

  1 Ogos 2010, aku beranikan diri utk tnya dia, "Would you be my bf?". Finally, the answer is YES. Aku nie yg drpada mengantok gila2, troih fresh. Tak jd tidoq.

  6 mac 2011. Hari nie hari jadi dia. tahun lepas kami start kapel. Aku text dia, sbb nk bg hadiah n gambar. And dia reply, "dia okey tapi jgn mahal :)". Ok, time tu aku lah org paling bahagia dlm dunia.

Walaupun kami nie xpenah jumpa, tp tu tak menghalang aku utk terus sayang dia. Brapa kali kami webcam dia selalu buat kelakar. saat tu aq selalu xsihat tapi aq terpaksa tipu dia untuk ckp aq ni sihat. Tak payah lah aku crita pasal sihat nie. Aku sempat pandang muka dia, and aku suruh dia jaga diri elok2. Aku kata aku syg dia sgt2. Then aku pun out. Lepas smbhyg, dia text aku yg dia dah nk tdow..

Mlm tu, mcm biasa kami txt. aq rase bahagia sangat kteorang janji walau ap pun terjadi besar or kecil dia tetap syg aq dan xnk kehilangan aq...dia akan pulihkan hubungan tu demi aq dan dia..

Tiga atau empat hari lepas tu, aku dpat berita yg dia dh takda.dia nk g perkhemahan kedet remaja skolah. Sepanjang dia takda, air mata lah teman aku. Tp apa blh buat, dia akan meneruskan perjuangan nya...


I love you,zahin.

No comments:

Post a Comment