There was an error in this gadget

Sunday, 29 January 2012

aq ,dia,kwn aq

assalamualaiku..ada seorang budak ni..kte saling bahgia mula2..skrg dah x..sebenarnya aq nk cerita ni kan..aq rase nk mati je..dah mls nk lyg semua owg..korang tau lha dia lasungan x contact aq...aq je contact dia..sekarang aq dengar status dia,dia ckp mcm2..aq dah xnk berhubungan dgn dia..sakit ati je..aq ingt dia ,dia xingt aq un..jhat sgt ke aq ni ah???bodoh sgt ke aq ni??dah lama aq nk keluar perkataan tu sendri..tapi selalu ada penghalang...aq cemburu sgt tengok dia cam tu..aq nk sgt buat dia cam tu jgk..tapi owg ckp tu bls dendam mcm lha aq kwn..kwn dia ckp aq ni bodoh..kawan dia sendri tau..aq xtau lha cm ne perangai kwn dia..aq xde lagi kwn yg ckp aq BODOH..kau ingt tu punya perempuan cantik ke?? kau ingt ko tu pandai ke???kau ingt aq nk bg pendapat untuk ko ke..sekali ko buat aq cm tu...aq ceput mulut ko...pandai je ko mintak dgn nk no aq...ph2 hari ko ckp aq bodoh...mmg lha aq tahu ko syg dia sgt2..tapi tu bnda dah lama...sejak ko kata aq bodoh,aq terus xlyg ko....aq ni owg yg sensetif n mudah terasa...tapi yg penting aq dah tekad aq nk owg yg xgila kan harta...aq nk ajar lelaki sikit..ko buat perempuan cam smpah lps gune buang..ko ingt perempuan ni ap???laki cam tu mmg bodoh..aq penah tengok lelaki syaitan ...yg buat kwn aq derita..yg sedar dri lepas nafsu kat kwn aq...nasib baik aq dpt tolong dia..lau x cam tu lha lelaki skrg...owg buat slh pun boleh taubat ni ah ko jantan pandai lepas nafsu pandai lha ko pelihara dia...ikot kan syaitan ko tu xabis..ni sal kwn aq lha...hrp2 perempuan xmudah cam tu..aq tkt jgk lau dpt bf syaitan cm tu....lau sowg ni nk lepas kan aq..ok aq dh xakan kapel lagi...biar Allah tentukan jodoh ku...tapi aq rindu dia ni...

No comments:

Post a Comment